Koordynator ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Coordinator)
(ORKE Customer Success Coordinator)
- Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta
- Koordynowanie pracy zespołu specjalistów ds. obsługi klienta
- Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE
- Współpraca z trenerami ORKE
- Raportowanie sukcesów klienta wg wewnętrznych standardów
- Budowanie standardów pracy zespołu w oparciu o ideę customer success
- Doświadczenie w budowaniu efektywnych procesów pro-klienckich w zespole
- Dbałość o szczegóły i umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo znajomość narzędzi Pakietu MS Office, w tym głównie, MS Excell, MS Outlook, MS Teams
- Umiejętność planowania i organizacji czasu pracy podległego zespołu
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Pozytywne nastawienie i otwartość na współpracę
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
- Umowę o pracę i system premiowy
- Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
- Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku
- Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla swojej rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa)