Koordynator ds. Technicznych i Zarządzania Nieruchomościam
- Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem.
- Prowadzenie przetargów, zbieranie ofert i zarządzanie zewnętrznymi dostawcami.
- Naprawy bieżące i serwisy, organizacja instalacji na eventy.
- Reagowanie na awarie i usterki, dyżury cykliczne.
- Współpraca z działami facility management, budownictwa i wynajmu.
- Doświadczenie w sektorze elektrycznym lub nadzorze w nieruchomościach komercyjnych.
- Umiejętności z zakresu drobnych prac budowlanych.
- Biegłość w MS Office.
- Umiejętność weryfikacji i akceptowania faktur.
- Zdolność do pracy zespołowej i kooperacji z dostawcami.
- Szkolenie w tygodniu wdrożenia w biurze we Wrocławiu i Galerii Glogovia.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w rozwijającej się firmie międzynarodowej.
- Nowoczesne biuro i ergonomiczne stanowiska pracy.
- Karta MultiSport, Karta Sodexo.
- Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, świadczenie urlopowe.