Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu
- lubisz ludzi, a Twoją pasją jest handel i kontakt z klientami
- posiadasz doświadczenie w koordynowaniu zadań zespołu oraz pracą związaną z obsługą posprzedażową towarów i usług
- chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe umiejętności
- koncentrujesz się na działaniu i poszukiwaniu usprawnień
- cechuje Cię entuzjazm i zaangażowanie w to co robisz, stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację
- koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta
- pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych
- monitorowanie wskaźników ekonomicznych , ich regularna analiza i wdrażanie rozwiązań mających na celu ich poprawę
- monitorowanie usług konkurencji, współpraca ze wszystkimi sektorami w sklepie i dedykowanym zespołem w centrali
- nadzorowanie sprawnego przebiegu procesów reklamacyjnych, obsługi posprzedażowej oraz prowadzenie spraw spornych z dbałością o satysfakcję klienta
- poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań będących źródłem pozytywnych doświadczeń klienta
- budowanie więzi z lokalną społecznością oraz dbanie o pozytywny wizerunek sklepu , poprzez podejmowanie różnorodnych działań we współpracy z mieszkańcami
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.