Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)

Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych; Budowanie...

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Katowice

AGATA Spółka Akcyjna

Data dodania: wczoraj

Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją,...

SZCZEGÓŁY OFERTY

dolnośląskie / Lubin

Transgourmet Polska

Data dodania: wczoraj

Koordynator Obsługi Klienta

prowadzenie spotkań z odwiedzającymi oraz prezentowanie obiektu, odpowiadanie na pytania klientów i udzielanie informacji o ofercie, utrzymywanie kontaktu z partnerami zewnętrznymi i reagowanie na bieżące potrzeby, przygotowywanie procedur i dbanie o sprawny...

SZCZEGÓŁY OFERTY

małopolskie / Kraków

Klient portalu Praca.pl

Data dodania: 2025-10-28