Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta pozyskiwanie i współpraca z...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Data dodania: 2025-10-08

Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas

Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych. Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych. Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów. Analiza wskaźników...

SZCZEGÓŁY OFERTY

kujawsko-pomorskie / Toruń

Klient portalu Praca.pl

Data dodania: 2025-09-25

Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)

Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych; Budowanie...

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Katowice

AGATA Spółka Akcyjna

Data dodania: 2025-09-23