Kierownik zespołu ds. obsługi klienta i rejestracji próbek w branży badań żywności

Zadania: Zarządzanie i odpowiedzialność za zespół działu obsługi klienta oraz działu rejestracji próbek (zespół kilkunastoosobowy) Umiejętność zarządzania zespołami rozproszonymi w kilku lokalizacjach Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z...

SZCZEGÓŁY OFERTY

wielkopolskie / Poznań

ManpowerGroup

Data dodania: dzisiaj

Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas

Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych. Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych. Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów. Analiza wskaźników...

SZCZEGÓŁY OFERTY

dolnośląskie / Kłodzko

Klient portalu Praca.pl

Data dodania: 2025-03-08

Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi...

SZCZEGÓŁY OFERTY

dolnośląskie / Kłodzko

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Data dodania: 2025-03-06