Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją,...

SZCZEGÓŁY OFERTY

zachodniopomorskie / Szczecin

Transgourmet Polska

Data dodania: dzisiaj

Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: monitorowaniu pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa, ul. Wołoska 22

Medicover sp. z o.o.

Data dodania: dzisiaj

Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji

Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych. Budowanie...

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Katowice

AGATA Spółka Akcyjna

Data dodania: wczoraj