Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi...

SZCZEGÓŁY OFERTY

dolnośląskie / Kłodzko

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Data dodania: dzisiaj

Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji

Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych. Budowanie...

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Katowice

AGATA Spółka Akcyjna

Data dodania: 2025-06-13

Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas

Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych. Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych. Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów. Analiza wskaźników...

SZCZEGÓŁY OFERTY

dolnośląskie / Kłodzko

Klient portalu Praca.pl

Data dodania: 2025-06-11