Dyrektor Jakości i Reklamacji

Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz partnerami...

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Katowice

Klient portalu Praca.pl

Data dodania: dzisiaj

Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)

Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych; Budowanie...

SZCZEGÓŁY OFERTY

śląskie / Katowice

AGATA Spółka Akcyjna

Data dodania: 2025-08-22

Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i...

SZCZEGÓŁY OFERTY

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Data dodania: 2025-08-21