Kupiec - Kategoria Food / Non Food
- Osiąganie celów zakupowych w obszarze asortymentu, obrotu i marży;
- Zarządzanie kategorią produktów, w tym wybor produktów stałych i promocyjnych;
- Zarządzanie zapasami i ciągłością asortymentową;
- Analiza trendów rynkowych i pozyskiwanie nowości produktowych;
- Nadzór nad wprowadzaniem nowych produktów i negocjacjami z dostawcami;
- Przygotowywanie analiz i raportów, koordynacja promocji.
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w FMCG, preferowane w branży spożywczej;
- Znajomość procesów zakupowych oraz rynku sieci sklepów spożywczych;
- Umiejętność negocjacji, analizy danych i współpracy międzydziałowej;
- Samodzielność w działaniu i decydowaniu, znajomość pakietu MS Office.
- Umowę o pracę lub kontrakt B2B;
- Atrakcyjne narzędzia pracy, szkolenia, opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie;
- Wyzwania rozwojowe i dużą autonomię w działaniu.