Lider ds. optymalizacji rozwiązań technicznych FM (k/m)
- Wdrażanie oraz standaryzacja rozwiązań i procesów grupowych, a także prowadzenie projektów na poziomie grupy.
- Opracowywanie i wdrażanie koncepcji usług technicznych dedykowanych klientom.
- Przygotowywanie kalkulacji technicznych oraz prawidłowych wycen kosztowych usług dla klientów, a także tworzenie dokumentacji ofertowej i wdrażanie projektów technicznych.
- Planowanie, koordynacja i odpowiedzialność za wdrożenia nowych kontraktów technicznych oraz udział w procesach due diligence.
- Udział w inicjatywach doskonalących i optymalizacyjnych, w tym w planowaniu oraz restrukturyzacji istniejących obiektów i procesów technicznych.
- Monitorowanie rynku oraz poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych narzędzi i rozwiązań technologicznych.
- Ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- Wykształcenie wyższe techniczne.
- Bardzo dobra znajomość instalacji budynkowych (np. HVAC, elektryka, systemy przeciwpożarowe).
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub w obszarze administracji budynków.
- Doświadczenie w budżetowaniu oraz kontroli realizacji budżetu.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Mile widziane uprawnienia SEP Gr. I, II lub III.
- Doświadczenie w pracy operacyjnej przy obsłudze nieruchomości biurowych lub produkcyjnych.
- Umowę o pracę lub umowę zlecenie na pełen etat.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
- Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Platforma do nauki języków obcych.
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej.
- Możliwość zakupu karty sportowej na preferencyjnych warunkach.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z wielu dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze).
