Lider zespołu administracji (K/M)
- Realizowanie zadań zleconych przez Dyrektora Operacyjnego i Kierownika Oddziału.
- Organizacja właściwej pracy zespołu i delegowanie zadań.
- Weryfikacja faktur kosztowych.
- Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych.
- Kontrola dokumentacji sprzedaży.
- Realizacja bieżących zadań administracyjnych.
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji.
- Nadzór nad archiwum działu.
- Współpraca z działem księgowym.
- Obsługa systemów klienckich.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel.
- Samodzielność, rzetelność i sumienność.
- Umiejętności analityczne i przywódcze.
- Umiejętności pracy w grupie i dobra organizacja czasu pracy.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Wykształcenie ekonomiczne, logistyczne, administracyjne będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie UoP.
- Ciekawą pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Przyjazny proces rekrutacji i wdrożenia.
- Pozytywną atmosferę, opartą na partnerstwie i wzajemnym szacunku.
- Klarowny i sprawiedliwy system premiowania.
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Pełne finansowanie opieki medycznej.
- Ubezpieczenie na życie finansowane w całości przez pracodawcę.
- Bogaty Pakiet Socjalny (wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci i młodzieży, bony na święta, upominek z okazji narodzin dziecka).
- Karta sportowa MultiSport lub MedicoverSport z dofinansowaniem.
- Platforma benefitowa z opcją zakupu dofinansowanych voucherów.
- Dofinansowanie do zakupu okularów w kwocie 750 zł.
- Dostęp od platformy do nauki języków.
- Przyjazne, zadbane biuro z parkingiem dla pracowników.
- Platforma samorozwojowa G-Learning pozwalająca na rozwój kwalifikacji.