Lider Zespołu ds. Marki i Komunikacji
- Prowadzenie projektów brandingowych i wdrażanie nowoczesnej identyfikacji wizualnej
- Tworzenie treści marketingowych i nadzór nad materiałami promocyjnymi
- Koordynacja działań z zespołami HR, Social Media, Event i PR
- Udział w inicjatywach wewnętrznych i wydarzeniach branżowych
- Dbałość o spójność komunikacji marki w kanałach lokalnych i globalnych
- Doświadczenie w zarządzaniu marką (min. 5 lat), najlepiej w sektorze technologicznym
- Silne zdolności organizacyjne i umiejętność pracy projektowej
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)
- Umiejętność współpracy z osobami decyzyjnymi i działami technicznymi
- Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków biznesowych
- Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
- Samodzielność w działaniu i partnerską współpracę z zarządem
- Praca w pełni zdalna z elastycznymi godzinami
- System premiowy i finansowanie udziału w kursach
- Dostęp do opieki medycznej i wsparcia psychologicznego
- Uczestnictwo w międzynarodowych projektach i eventach