Manager ds. Sprzedaży
- Realizacja planów sprzedażowych
- Aktywne pozyskiwanie nowych Kontrahentów z sektora MICE (Meetings, Incentive, Conferencje, Events)
- Prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż oferty konferencyjno-gastronomicznej hotelu
- Budowanie relacji z nowymi oraz utrzymywanie relacji na wysokim poziomie z aktualnymi kluczowymi Kontrahentami hotelu
- Przygotowanie ofert handlowych w oparciu o politykę cenową i standardy firmy
- Prezentacja pozyskanego i utraconego biznesu (analiza i wnioski)
- Przygotowanie umów i koordynacja ich realizacji
- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
- Badanie opinii Kontrahentów po wykonanej usłudze
- Monitorowanie, analiza i prezentacja danych rynkowych
- Analiza segmentacji Gości oraz udział segmentów w ogólnym budżecie hotelu
- Raportowanie wykonania założonych celów do Dyrektora Działu Sprzedaży
- Prowadzenie grafiku zrealizowanych wydarzeń MICE z podziałem na miesiące, jako podstawa do przygotowania budżetu MICE na kolejny rok
- Dbanie o dobry wizerunek firmy- wykonywanie swoich obowiązków przy zachowaniu bezpieczeństwa własnego, kolegów, Gości oraz powierzonego mienia
- Doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedażowym, preferowana branża hotelarska
- Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
- Samodzielność, inicjatywa oraz umiejętność pracy w zespole
- Pracę w dynamicznym środowisku branży hotelarskiej
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Przyjazną atmosferę pracy i elastyczne warunki zatrudnienia
- Pracę w stabilnej i rozwijającej się grupie hotelowej
- Umowa o pracę
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy