Marketing Manager – Specjalista ds. budowania strategii
- Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej dostosowanej do celów firmy
- Wdrożenie i koordynacja planu marketingowego, dbając o jego terminową realizację
- Prowadzenie działań marketingowych, zwiększających rozpoznawalność marki i zaangażowanie klientów
- Generowanie leadów oraz docieranie do nowych klientów poprzez efektywne kampanie marketingowe
- Koordynacja kampanii marketingowych oraz nadzór nad ich realizacją
- Kontrola i zarządzanie budżetem marketingowym, optymalizując koszty kampanii
- Nadzór i koordynacja działań w zakresie Public Relations oraz budowania wizerunku marki
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w budowaniu i egzekwowaniu budowy strategii marketingowej dla organizacji
- Znajomość narzędzi marketingowych (Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics)
- Umiejętność zarządzania budżetem i analizowania wyników kampanii
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Kreatywność, proaktywność oraz zaangażowanie w realizację projektów
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca w trybie hybrydowym
- Współpraca w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Samodzielne, eksperckie stanowisko
- Opieka medyczna oraz karta sportowa
Oferta dotyczy pracy stałej.