Mechanik taboru szynowego
Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Zakładu Realizacji Przewozów „Żoliborz” jako:
- wykonywanie przeglądów oraz napraw tramwajów, wagonów gospodarczych i historycznych,
- obsługę pogotowia technicznego (hakowy),
- naprawy pokolizyjne tramwajów,
- naprawy lub wymiany podzespołów tramwajowych, a w szczególności: wózków napędowych i tocznych, przekładni, silników trakcyjnych, kół biegowych, wałów napędowych, luzowników, hamulców szynowych, przetwornic, rozruszników, sprzęgów, poszycia zewnętrznego wyłożeń wewnętrznych wagonów, drzwi i ich napędów, poręczy, szyb, urządzeń na dachu i pantografów.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie w przedziale: 7200-7800 zł brutto (zawiera stawkę zasadniczą wraz z 20% premią regulaminową),
- praca w godzinach 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 od poniedziałku do niedzieli
z zachowaniem tygodniowej normy czasu pracy, - pełne wdrożenie stanowiskowe,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie
i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy, - pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie oraz możliwość wykupienia karnetu sportowego,
- pakiet socjalny w tym m.in. dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK,
- inne benefity, jak np.: możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń i studiów, bezpłatny dostęp do nauki języka angielskiego i niemieckiego na platformie eTutor, konsultacje psychologiczne.
- wykształcenia przynajmniej zasadniczego zawodowego technicznego,
- umiejętności posługiwania się narzędziami, elektronarzędziami i maszynami na poziomie dobrym,
- rozumienia działania maszyn i urządzeń,
- umiejętności czytania rysunków technicznych,
- umiejętności rozwiązywania problemów technicznych,
- zdolności manualnych, dokładności i sumienności,
- gotowości do podjęcia pracy w systemie 3-zmianowym (również w nocy),
- braku przeciwwskazań do pracy na wysokości (powyżej 3 metrów).
- doświadczenie na stanowisku mechanika,
- posiadanie uprawnień SEP grupa I – eksploatacja,
- posiadanie pozwolenia na kierowanie tramwajem,
- umiejętność naprawy tramwajów technicznych,
- zdolności manualne.