Mistrz Obsługi Klienta Back Office z Językiem Polskim
- Bycie kluczowym ogniwem między firmą a klientami
- Dostarczanie odpowiedzi i rozwiązań poprzez maile, wyjaśnianie niejasności
- Rozwiązywanie zapytań klientów i dbanie o bezpieczeństwo ich danych przy użyciu nowoczesnych narzędzi i wiedzy wewnętrznej
- Zarządzanie zwrotami pieniędzy, nawigowanie po przepisach RODO, tworzenie profesjonalnych i empatycznych odpowiedzi
- Znajomość języka polskiego
- Znajomość języka angielskiego
- Logiczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów
- Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami
- Szybkość i dokładność w pracy, umiejętność pisania na klawiaturze z prędkością 150 znaków na minutę
- Ciekawe szkolenia
- Prywatna opieka medyczna LuxMed
- Pakiet MyBenefit z miesięcznym budżetem
- Ubezpieczenie na życie
- Karta MultiSport
- Owoce w środy
- Dni Pizzy
- Program Rozwoju Talentów z jasnymi ścieżkami kariery i awansami
- Dostęp do Akademii i Uniwersytetu CNX
- Program poleceń z bonusem do 4000 PLN za polecenie znajomego
- Wspaniała kultura pracy celebrująca różnorodność