Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zadania: Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji. Tworzenie ofert handlowych Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i podtrzymywanie relacji Nadzór...

SZCZEGÓŁY OFERTY

pomorskie / Pruszcz Gdański

Erontrans Sp. z o.o.

Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem hiszpańskim

Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM oraz zapewnienie ich prawidłowego zakończenia i monitorowania. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta....

SZCZEGÓŁY OFERTY

małopolskie / Kraków

Concentrix

Data dodania: dzisiaj

Pracownik Działu Reklamacji

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Mysiadło

Klient portalu Praca.pl

Data dodania: dzisiaj