Młodszy Opiekun / Młodsza Opiekunka Klienta z językiem niemieckim
- odpowiadać za mailową i telefoniczną obsługę klienta niemieckojęzycznego,
 - organizować i koordynować wyjazd oraz pobyt personelu opiekuńczego za granicą,
 - budować długotrwałe relacje z klientem oraz personelem opiekuńczym,
 - na bieżąco współpracować z partnerami biznesowymi.
 
- biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2/C1) – wymagane,
 - komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz bardzo dobrej organizacji pracy,
 - umiejętności pracy pod presją czasu,
 - praktycznej znajomości pakietu MS Office,
 - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
 
- wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej,
 - możliwość codziennego wykorzystania języka niemieckiego,
 - jasny i przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + premia),
 - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony),
 - możliwość pracy hybrydowej po zakończeniu okresu wdrożenia,
 - opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny,
 - dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport,
 - dostęp do platformy e-learningowej,
 - program rekomendacji pracowników.
 
