Młodszy Specjalista ds. Administracji Biurowej
- Zapewnienie sprawnej rotacji dokumentów wewnątrz organizacji oraz nadzór nad ich obiegiem,
- Odpowiedzialność za niezakłócony przepływ informacji w ramach firmy,
- Współpraca z działem księgowości i HR w zakresie codziennych obowiązków operacyjnych,
- Tworzenie prezentacji oraz realizacja wyznaczonych zadań i celów.
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office,
- Wydajna organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów w zróżnicowanych zadaniach,
- Komunikatywność w języku angielskim lub niemieckim,
- Samodzielność i proaktywność w podejmowaniu działań.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat w ramach umowy o pracę,
- Możliwość pracy w renomowanej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Perspektywy rozwoju zawodowego i współpraca z doświadczonym zespołem,
- Atrakcyjny pakiet socjalny, w tym karta MultiSport, ubezpieczenie na życie oraz dostęp do prywatnej opieki medycznej.