Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta (m/k)
Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
- E-mailowa oraz telefoniczna obsługa Klientów;
- Bieżąca współpraca z innymi działami;
- Zapewnienie wysokich standardów jakości obsługi klientów.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z obsługą klientów;
- Znajomość technik komunikacyjnych związanych z obsługą telefoniczną i mailową;
- Umiejętność rozwiązywania problemów i zdolność do podejmowania decyzji;
- Kreatywność, pomysłowość, samodzielność;
- Wysoka kultura osobista;
- Swobodna obsługa komputera i Internetu.
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Atrakcyjny pakiet socjalny;
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy;
- Bogaty pakiet szkoleń;
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Dobrą atmosferę pracy.