Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
- posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),
 - zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie,
 - jest dyspozycyjny na pełen etat,
 - z łatwością buduje relacje,
 - jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,
 - swobodnie komunikuje się w języku angielskim.
 
- umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
 - dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, 
 - pobieranie płatności za usługi dodatkowe,
 - promowanie i sprzedaż usług Medicover.
 
- zatrudnienie na umowę o pracę,
 - grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze swoimi pasjami bądź innymi zobowiązaniami,
 - praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00- 00:30, w weekendy 8:00-20:00,
 - tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób, łączymy osoby z różnym doświadczeniem, bo według nas różnorodność daje siłę zespołowi,
 - konkretne procedury pracy, które poznasz w okresie wdrożenia,
 - program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,
 - święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
 - dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
 
- jasna ścieżka rozwoju – doceniamy naszych pracowników, wielu naszych Koordynatorów to osoby, które zaczynały od tego stanowiska, 
 - program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – może będziesz chciał się rozwijać w innej dziedzinie zgodnej z Twoimi zainteresowaniami np. marketing.
 
Wejdź w link i poznaj naszą firmę: https://www.medicover.pl/uslugi-medicover/poznaj-nas/
