Młodszy specjalista ds. postępowań administracyjnych w Departamencie Kontroli
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie dochodzenia zwrotu środków, w ramach instrumentów wsparcia realizowanych przez Agencję.
- wykształcenia min. na poziomie średnim
- min. roku doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub rozliczaniu/kontroli projektów współfinansowanych ze środków UE
- dobrej znajomości pakietu MS Office
- umiejętności analitycznego myślenia i formułowania wniosków
- skrupulatności
- systematyczności
- komunikatywności.
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
- znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, a zwłaszcza Działu III
- znajomość przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych oraz realizację projektów współfinansowanych ze środków UE.
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.