Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń i Administracji
- Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów finansowych.
- Sporządzanie umów zleceń oraz rozliczanie prowizji sprzedażowych dla przedstawicieli handlowych.
- Rozliczanie oraz wprowadzanie faktur zakupowych i sprzedażowych do systemu.
- Współpraca oraz kontakt telefoniczny z działem handlowym w zakresie rozliczeń.
- Monitorowanie i zarządzanie terminowością płatności oraz prowadzenie procedur windykacyjnych.
- Przygotowywanie raportów i analiz finansowych w celu kontroli i zapewnienia terminowości płatności.
- Weryfikacja oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów związanej z umowami handlowymi.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: administracja, finanse, ekonomia).
- Min. roczne doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Dobra znajomość programów MS Office, w szczególności Excel.
- Potrafisz priorytetyzować zadania pracować pod presją czasu.
- Kreatywność oraz wysokie poczucie odpowiedzialności.
- Stawiasz sobie ambitne cele oraz jesteś otwarta/y na nowe wyzwania.
- Dostępność od zaraz.
- Elastyczne formy zatrudnienia – w zależności od preferencji (umowa o pracę lub zlecenie).
- Pracę w nowoczesnym biurze.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość dołączenia do firmy o silnej pozycji na rynku i ambitnych planach rozwoju - z nami na pewno nie utkniesz w miejscu!
- Przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole.
- Darmowy parking.
- Spotkania integracyjne.
- Pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta sportowa).