Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
- codzienne procesowane i monitorowanie przepływu zamówień poczynając od rejestracji do finalnej wysyłki do klienta;
- współpraca z działem sprzedaży i marketingu w celu uzyskania odpowiednich informacji;
- przygotowywanie raportów;
- wprowadzanie i analizowanie danych oraz ich bieżąca aktualizacja w systemie;
- stałe monitorowanie zleceń produkcyjnych w oparciu o zamówienie klienta;
- koordynacja procesów wewnętrznych w firmie, celem zrealizowania zamówienia na czas;
- współpraca z oddziałami grupy poza granicami Polski;
- kontaktowanie się z klientem oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami/sprzedawcami Spółki.
- wykształcenie średnie;
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
- podstawowa znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację biznesową;
- umiejętność podstawowej obsługi programu EXCEL;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętności analityczne;
- samodzielność w działaniu i podejmowaniu prostych decyzji;
- komunikatywność, pracowitość, dokładność, punktualność.