Naczelnik wydziału
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
- Praca pod presją czasu;
- Zagrożenie korupcją;
- Spiętrzenie zadań z różnych obszarów działania;
- Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;
- W budynku jest winda i toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
- Przed budynkiem są podjazdy dla wózków inwalidzkich;
Zakres zadań
- Kieruje pracą wydziału w celu zapewnienia terminowości i odpowiedniej jakości realizowanych zadań oraz koordynuje prace przy tworzeniu baz danych Departamentu. Organizuje i zabezpiecza bieżące współdziałania między pracownikami wydziału i pracownikami pozostałych wydziałów w Departamencie, a także jednostek i instytucji współpracujących.
- Opracowuje strategie promocji zdrowia, w tym długofalowe cele strategiczne w ramach realizacji Narodowego Programu Chorób Układu Krążenia, Narodowej Strategii Onkologii. Koordynuje przygotowanie i wdrażanie projektów (w tym organizacji i udziale w spotkaniach, eventach itp.) oraz koncepcje komunikacji w ramach kampanii społecznych, w celu promocji polityki zdrowotnej urzędu. Analizuje obszary ochrony zdrowia wymagające promocji i edukacji oraz opracowuje rekomendacje. Analizuje badania dotyczące postaw przed i po kampaniach. Prowadzi ewaluację kampanii promocyjno-edukacyjnych.
- Inicjuje uroczystości i wydarzenia podnoszące świadomość zdrowotną społeczeństwa oraz wpływające na zmianę postaw i zachowań obywateli (m.in. imprezy plenerowe, programy promocyjne w mediach, konkursy); Monitoruje dostępność materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich dystrybucję, w celu zapewnienia skuteczności i adekwatności działań informacyjno-promocyjnych Ministerstwa.
- Wypracowuje i wprowadza najlepsze rozwiązania, które będą wykorzystywane przy działaniach promocyjno-informacyjnych, wypracowuje opisy przedmiotów zamówienia. Prowadzi harmonogram działań promocyjno-edukacyjnych.
- Planuje budżet działań promocyjnych i edukacyjnych w ramach zadań Departamentu.
- Prowadzi monitoring działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez Ministerstwo Zdrowia oraz jednostki podległe lub nadzorowane przez Ministra Zdrowia w celu wskazania wydarzeń, które mają wpływ na wizerunek Ministra Zdrowia i Ministerstwa Zdrowia.
- Koordynuje i przygotowuje dokumentację dotyczącą udzielania zamówień publicznych oraz szacowania wartości zamówień i przygotowuje szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia.
- Koordynuje oraz opracowuje odpowiedzi na wpływające do urzędu interpelacje, interwencje, wnioski o dostęp do informacji publicznej, skargi oraz prowadzi rejestry w tym zakresie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze socjologii, marketingu, promocji lub komunikacji
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Znajomość Narodowego Programu Chorób Układu Krążenia, Narodowej Strategii Onkologicznej;
- Umiejętność prowadzenia kampanii promocyjnych oraz organizowania eventów lub szkoleń;
- Umiejętność formułowania i redagowania przekazów tekstowych, briefów;
- Umiejętność ewaluacji kampanii społecznych;
- Umiejętność argumentowania;
- Umiejętność kierowania zespołem.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętności analitycznego myślenia;
- Umiejętność pracy w zespole.