Naczelnik
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.
Zakres zadań
- Organizuje, nadzoruje i koordynuje realizację zadań Wydziału, określa zakresy zadań pracowników, nadzoruje dyscyplinę pracy, dokonuje bieżącej oraz okresowej oceny pracowników
- Koordynuje i realizuje merytoryczną obsługę prac KRMC, w tym monitoruje portfel projektów informatycznych KRMC, udziela eksperckiego wsparcia interesariuszom projektów informatycznych w zakresie przygotowywania dokumentacji oraz opiniowania założeń, postępów i efektów projektów informatycznych w ramach prac KRMC oraz identyfikuje zagrożenia dla osiągniecia ich celów
- Koordynuje i realizuje merytoryczną obsługę Ministra Cyfryzacji w ramach prac KRMC związanych z portfelem projektów informatycznych KRMC, w tym w zakresie wyznaczonych projektów opracowuje stanowiska w procesie opiniowania ich założeń, postępów i efektów
- Bierze udział w analizowaniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych będących we właściwości Departamentu
- Realizuje działania służące współpracy jednostek administracji centralnej z jednostkami samorządu terytorialnego w obszarze informatyzacji
- Wspiera koordynację i realizuje działania w zakresie opracowania, rozwoju, utrzymania i administrowania narzędzi informatycznych wspierających pracę wydziału
- Prowadzi organizacyjno-techniczną obsługę prac wskazanych zespołów zadaniowych KRMC
- Realizuje zadania wynikające z pełnienia przez Ministra Cyfryzacji funkcji Instytucji Kluczowej w obszarze cyfrowym w zakresie zadań realizowanych przez Wydział
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 4 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość: metodyk zarządzania projektami, zasad funkcjonowania funduszy unijnych, w tym wdrażania i realizacji programów krajowych i regionalnych, zagadnień związanych z działaniami strategicznymi Państwa w obszarze informatyzacji, w tym w zakresie architektury informacyjnej państwa, ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działania i organizacji MC, zasad legislacji, zasad funkcjonowania administracji samorządowej.
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, zarządzanie ludźmi, komunikacja, w tym asertywność, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie metodyk zarządzania projektami (posiadanie certyfikatu, np. PMP, PRINCE2)
- Znajomość: procesu wytwarzania oraz metodyk wytwórczych wykorzystywanych w budowaniu systemów teleinformatycznych, metod analizy danych.