Office Manager
Rekrutacja dla międzynarodowej firmy z branży budowlanej na stanowisko:
- Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizacja dokumentów, tworzenie i projektowanie umów, kontraktów itd., weryfikacja zgodności formalnej i organizacyjnej dokumentów)
- Nadzór nad obiegiem dokumentów w przedsiębiorstwie (faktury, wnioski, umowy)
- Prowadzenie rejestru dokumentów
- Zapewnienie wsparcia administracyjnego
- Zarządzanie zespołem ds. administracji (2-3 osoby)
- Wspomaganie procesów administracyjnych i kadrowych przedsiębiorstwa
- Bieżąca współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa
- Bezpośrednia współpraca z z personelem zarządzającym firmy
- Komunikacja z klientem i personelem
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 5 lat
- Wyższe wykształcenie na kierunkach: Administracja, Zarządzanie, Psychologia, pokrewne
- Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji administracyjnej
- Znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Praca na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- Praca w systemie hybrydowym
- Szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport etc.)