Operator Helpdesk
- Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS.
- Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia.
- Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę.
- Wspieranie użytkowników w skali globalnej w zakresie działania systemu EMS.
- Wykonywanie dziennych i tygodniowych raportów.
- Tworzenie, aktualizacja i przestrzeganie dokumentacji dla użytkowników końcowych oraz globalnych procesów dotyczących systemu, obsługi salek konferencyjnych i ich rezerwacji.
- Komunikowanie się z globalnymi zespołami, w tym z zespołem Bridge Team, celem wspierania procesów dotyczących salek konferencyjnych i ich rezerwacji.
- Wykonywanie akcji konfiguracyjnych w systemie EMS na podstawie ustalonych procesów lub innych wymagań.
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej zagranicznego.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej B2).
- Biegła obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word, Teams).
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (poranna, popołudniowa, nocna).
- Umiejętność pracy w zespole.
- Zdolność do pracy pod presją czasu.
- Wdrożenie stanowiskowe.
- Pracę w pełnym wymiarze godzin, początkowo na umowę zlecenie, następnie umowę o pracę.
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie.
- Przyjazne i pomocne środowisko pracy.
- Zdobycie doświadczenia i rozwój w strukturach światowego dostawcy usług FM.
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.