Opiekun Pacjenta



- Zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb.
- Organizowanie i nadzorowanie grafików lekarzy oraz planów leczenia.
- Przedstawienie pacjentom zakresu i etapów leczenia, warunków opieki oraz zaleceń stomatologicznych.
- Aktywne oferowanie i sprzedaż pakietów stomatologicznych, oraz dodatkowych usług (np. higienizacja, wybielanie, ortodoncja).
- Przekazywanie pacjentom wiedzy na temat profilaktyki stomatologicznej, higieny jamy ustnej oraz znaczenia regularnych wizyt kontrolnych.
- Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta lub pacjenta
- Wykształcenie średnie, mile widziane kierunki związane ze zdrowiem (np. zdrowie publiczne, higienistka stomatologiczna, asystentka).
- Umiejętności techniczne oraz swobodne korzystanie z komputera, pakietu MS Office, narzędzi Google Workspace, CRM.
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, które umożliwiają skuteczne nawiązywanie relacji z pacjentami oraz budowanie zaufania.
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, znajomość języków obcych (angielski, niemiecki, ukraiński) będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej placówce stomatologicznej.
- Elastyczna forma umowy: umowa o pracę, umowa zlecenia, umowa b2b.
- Praca od poniedziałku do soboty w systemie zmianowym (8:00-20:00)
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy i pracę w przyjaznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.
- Zniżki na studia w Uczelni partnerskiej.
- Niezbędne narzędzia do pracy, aby Twoja praca była jeszcze bardziej efektywna.
- Bezpieczeństwo zatrudnienia
- Realny wpływ na rozwój firmy
- Budowanie ścieżki kariery
- Spotkania integracyjne
- Przyjazny zespół i warunki pracy
- Elastyczny czas pracy
- Zniżki na studia wyższe