Podinspektor doradca ds. zarządzania energią wydział środowiska i energii
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: elektrotechnik, automatyk
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne wobec kandydata:1) obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikachsamorządowych,2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,5) wykształcenie wyższe przy jednoczesnym spełnieniu warunków:a) wykształcenie wyższe techniczne o kierunku: elektrotechnika, energetyka, automatyka,odnawialne źródła energii, budownictwo lub pokrewne oraz minimum 6 miesięcy stażupracy umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem lubb) wykształcenie wyższe o dowolnym profilu oraz wykształcenie średnie techniczne/branżowe o odpowiednim profilu (elektrycznym, energetycznym, budowlanym lubpokrewne) oraz 3 lata stażu pracy umożliwiające wykonywanie zadań na stanowiskuobjętym naborem,6) ogólna znajomość zagadnień dotyczących klimatu i środowiska, energii, energetyki,odnawialnych źródeł energii,7) posiada wiedzę w zakresie przepisów:a) Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne,b) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,c) Ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii,d) Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów orazo centralnej ewidencji emisyjności budynków,e) Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,f) Ustawy o samorządzie gminnym,g) Ustawy o pracownikach samorządowych,8) umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych, bardzo dobra znajomośćpakietu Office, obsługa poczty e-mail, czynne prawo jazdy kat.B, gotowość do podnoszeniakwalifikacji (stanowisko wiąże się z koniecznością odbycia obowiązkowych rocznychstudiów podyplomowych).23. Wymagania dodatkowe:1) mile widziane: uprawnienia elektryczne SEP, znajomość zagadnień Smart City,doświadczenie w realizacji projektów unijnych, znajomość języka angielskiego na poziomiekomunikatywnym,2) umiejętności i predyspozycje: posiada umiejętności niezbędne do właściwej realizacjizadań, przygotowania prezentacji, zestawień w formie graficznej, redagowania pism,samodzielność w realizacji działań (umiejętności planowania, zarządzania pracą orazczasem) i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji, umiejętność szybkiego uczenia się,odporność na stres, dyspozycyjność, gotowość do podróży służbowych, pracy w terenie,nastawienie na realizację celów, podejmowanie inicjatyw, umiejętność analitycznegomyślenia, sumienność, systematyczność, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniukontaktów, swobodne prowadzenie korespondencji, rozmów telefonicznych oraz spotkańz przedstawicielami innych urzędów, interesariuszami, itp. wysoka kultura osobista
Mielec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 do 7 500 PLN
Opis wynagrodzenia:
wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 4840-7500 zł brutto zgodne z RozporządzeniemRady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracownikówsamorządowych (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 1638 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzaniapracowników Urzędu Miejskiego w Mielcu plus dodatek za wieloletnią pracę w zależnościod posiadanego stażu pracy (5%- 20%), dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.13-stka),nagroda uznaniowa, nagroda jubileuszowa po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażupracy (75%-400%), pakiet socjalny, możliwość przystąpienia do Międzyzakładowej KasyZapomogowo-Pożyczkowej, ubezpieczenie grupowe na życie,
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu