Podinspektor ds. obywatelskich
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe, co najmniej 3 letni staż pracy. Posiadanie obywatelstwa polskiego, wykształcenie wyższe: a) dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub, b) dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571 z późn. zm.), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 w/w ustawy lub, c) dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji, staż pracy: co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, w szczególności znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ewidencji ludności, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kodeksu postepowania administracyjnego.Wymagania dodatkowe:1) komunikatywność,2) umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji,3) umiejętność pracy w zespole,4) wysoka kultura osobista.Wymagane dokumenty:1) list motywacyjny2) kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie http://paczkow.bip.net.pl/?c=439 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie,4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,5) kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje,6) pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych,7) pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych. Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 20.10.2025 r., do godz. 15.00. Więcej informacji: https://paczkow.bip.net.pl/?a=12853
Paczków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
