Podinspektor
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy własnej
Uprawnienia: Umiejętność analitycznego myślenia
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagania inne:
1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;3) znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy: a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, b) ustawy o samorządzie województwa, c) ustawy Prawo zamówień publicznych, d) ustawy o finansach publicznych, e) ustawy o pracownikach samorządowych, f) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,g) Statutu Województwa Świętokrzyskiego.2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1. udokumentowane doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym;2. wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie administracji lub prawa.
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
