Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy
Zakres obowiązków:
- Obsługa dokumentacji w tym
- Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych.
- Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja.
- Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych.
- Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy.
- Kontakt z klientami i partnerami firmy:
- Udzielanie podstawowych informacji klientom i interesantom firmy.
- Przyjmowanie i obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (w tym e-mailowej i tradycyjnej).
- Współpraca z działami wewnętrznymi i zewnętrznymi firm współpracujących.
- Inne zadania administracyjne:
- Realizacja bieżących poleceń przełożonych związanych z administracją.
- Proaktywne zgłaszanie usprawnień w organizacji pracy biurowej.
- Znajomość programów biurowych (np. MS Office).
- Umiejętność pracy pod presją czasu i organizacji wielu zadań jednocześnie.
- Komunikatywność, dokładność i sumienność.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – wynagrodzenie od 4800 -5500 zł brutto
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez rozwinięty system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Pracę w stabilnej firmie medycznej
- Pakiet aż 8 dodatkowych benefitów w tym: wysokie zniżki na badania laboratoryjne dla Ciebie i Twojej rodziny, bo zdrowie jest dla nas najważniejsze, karta sportowa żebyś zachował równowagę między pracą i aktywnością fizyczną, prawne piątki, które pozwalają na konsultację prywatnych kwestii prawnych z naszymi specjalistami
Kim jesteśmy?