Pracownik Biura Podróży
- Doradztwo i sprzedaż ofert turystycznych adekwatnych do oczekiwań klientów.
- Pomoc podczas rezerwacji i wsparcie klientów przez całą podróż.
- Współpraca z partnerami handlowymi i biurami podróży.
- Kontrola dostępności miejsc w bazach rezerwacyjnych.
- Tworzenie długotrwałych relacji z klientami, zapewnianie najwyższej klasy obsługi.
- Uczestnictwo w szkoleniach branżowych oraz podróżach służbowych, w tym międzynarodowych.
- Doświadczenie w sprzedaży i doradztwie w branży turystycznej.
- Zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista.
- Umiejętność pracy w systemach rezerwacyjnych.
- Gotowość do częstych podróży służbowych.
- Wysoka organizacja pracy, skuteczność w działaniu.
- Umowa o pracę i konkurencyjny system premiowy.
- Szkolenia zawodowe, w tym wyjazdy integracyjne.
- Elastyczny grafik pracy.
- Pakiet prywatnej opieki zdrowotnej, dostęp do ubezpieczenia grupowego.
- Benefity pracownicze: karta lunchowa, platforma MyBenefit lub MultiSport, dofinansowanie do okularów.
- Możliwości rozwoju zawodowego, promocje wewnętrzne.
- Powitalny pakiet upominkowy, zniżki dla pracowników.