Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: biegła znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego
Uprawnienia: dokładność, zaangażowanie, komunikatywność, nastawienie na cel, dobra ogranizacja pracy własnej, terminowość
Uprawnienia: komunikatywność, opanowanie, odporność na stres, uczciwość, rzetelność
Wymagania inne:
Dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat.B, prywatny samochód, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, biegła znajomość języka angielskiegoa także umiejętność słuchania, wyciągania wniosków, analizy oczekiwań klienta i zaprezentowania oferty.Praca zdalna na cały lub pół etatu w godzinach od 08.00 do 17.00.Po okresie próbnym 1m umowa na czas określony.
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Policach