Pracownik ds. jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej i obsługi sekretariatu
- obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów,
- koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów,
- zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi wykorzystywanymi na potrzeby biura,
- obsługa spotkań wewnętrznych,
- udział w projektach realizowanych przez wydział,
- udział w opracowywaniu materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz dokumentowanie, raportowanie statusu prowadzonych projektów,
- udział w tworzeniu i nadzorowaniu budżetu biura.
- wykształcenie wyższe,
- 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z pracą w sekretariacie lub jako asystent/ka,
- znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność swobodnego wyrażania myśli w mowie i piśmie,
- dyspozycyjność,
- kreatywność,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5000 - 8000 zł brutto
dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport