Pracownik ds. Obsługi Klienta
- Telefoniczne prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert
- Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem
- Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych
- Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi słuchaczy
- Umawianie spotkań
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze słuchaczami
- Współpraca z innymi zespołami w naszej firmie
- Wykształcenie min. średnie
- Komunikatywność i swoboda w rozmowie
- Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej
- Doświadczenie w pracy w Contact Center i/lub związanej z obsługą klienta
- Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Chęć samorozwoju i otwartość na nowe rozwiązania
- Wiedza z zakresu sprzedaży
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwości uczestniczenia w ciekawych projektach
- Brak dress code’u