Pracownik ds. obsługi kontrahentów
- przygotowywanie umów o wykorzystanie zdolności przepustowej dla przewoźników kolejowych,
- prowadzenie rozliczeń, w tym przygotowywanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług, wystawianie faktur, rozpatrywanie reklamacji,
- prowadzenie postępowania monitorującego w procesie windykacji należności,
- udzielanie ulg i rekompensat w opłacie podstawowej,
- sprawdzanie poprawności zmian w systemie SEPE w zakresie rozliczeń.
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: transport i logistyka, ekonomia),
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na podobnym stanowisku,
- wiedza zawodowa z zakresu finansów i sprzedaży,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność współpracy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja pracy.
- doświadczenie we współpracy z kontrahentami w zakresie transportu kolejowego,
- znajomość systemu SAP.
dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport