Pracownik ds. obsługi pacjenta (statystyk medyczny)


- bezpośrednia i telefoniczna obsługa pacjenta w tym rejestracja pacjentów na wizyty,
- obsługa systemów informatycznych NFZ,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi oraz personelem medycznym,
- kreowanie pozytywnego wizerunku szpitala oraz budowanie dobrych relacji z pacjentami i współpracującymi lekarzami,
- korespondencja z pacjentami oraz instytucjami,
- sporządzanie notatek z wizyt pacjentów,
- kodowanie świadczeń medycznych,
- przygotowywanie, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji medycznej,
- przestrzeganie obowiązujących procedur i aktów prawnych.
- wykształcenie min. Średnie,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office) i urządzeń biurowych,
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość, sumienność, odporność na stres,
- wysoka kultura osobista i empatia,
- szybkie pisanie na komputerze.
- pełnoetatowe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na stanowisku Statystyka medycznego,
- pracę w największej onkologicznej placówce w kraju, o ugruntowanej pozycji na rynku,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku),
- możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego,
- możliwość doskonalenia swoich umiejętności i zdobywanie wartościowego doświadczenia,
- przyjazną atmosferę i pracę w miłym zespole.