Pracownik ds. Obsługi Zamówień
- Zarządzanie zamówieniami, kontrola ich ilości i jakości.
- Ocena dostawców oraz monitorowanie efektywności dostaw.
- Przyjmowanie i potwierdzanie zamówień klientów, zarządzanie danymi w systemie.
- Współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi.
- Koordynacja terminów dostaw z działem planowania produkcji.
- Korekty handlowe dotyczące cen, minimalnych ilości zamówień oraz terminów dostaw.
- Tworzenie raportów, analiz zamówień oraz archiwizacja dokumentów.
- Planowanie produkcji na podstawie zamówień.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Dokładność, skrupulatność i wysoka kultura osobista.
- Biegłość w obsłudze MS Office, w szczególności Excel.
- Umiejętności negocjacyjne i asertywność.
- Odpowiedzialność i zdolność do pracy pod presją.
- Doświadczenie w logistyce, zakupach, obsłudze zamówień lub sprzedaży.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę w doświadczonym zespole.
- System premiowy oraz możliwość uczestnictwa w szkoleniach.