Pracownik ds. poprawy jakości informacji pasażerskiej
- realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej,
- analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej,
- przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,
- opracowywanie propozycji poprawy jakości informowania podróżnych,
- sporządzanie zestawień analiz dotyczących informacji pasażerskiej,
- udział w tworzeniu wytycznych z zakresu informacji pasażerskiej,
- udział w projektach realizowanych przez wydział,
- udział w opracowywaniu materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz dokumentowanie, raportowanie statusu prowadzonych projektów.
- wykształcenie wyższe,
- min 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym informacją pasażerską,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność swobodnego wyrażania myśli w mowie i piśmie,
- znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność,
- kreatywność,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
- wiedza zawodowa z zakresu systemów biorących udział w procesie informowania podróżnych stosowanych na kolei,
- znajomość przepisów prawa regulujących tematykę związaną z informacją pasażerską.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5000 - 8000 zł brutto
dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport