Pracownik ds. sprzedaży i obsługi klienta
- Sprzedaż maszyn budowlanych (agregaty malarskie, tynkarskie, posadzkarskie) oraz części zamiennych.
- Koordynacja serwisu maszyn i budowanie relacji z klientami.
- Kontakt z kontrahentami (telefoniczny i mailowy), pozyskiwanie nowych klientów oraz działania marketingowe.
- Tworzenie i optymalizacja procesów pozyskania oraz obsługi klienta.
- Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy.
- Doświadczenie lub zainteresowanie sprzedażą i budownictwem.
- Podstawowa wiedza techniczna o budowie urządzeń.
- Samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespole.
- Zdolności interpersonalne i swobodny kontakt z klientami.
- Stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia techniczne i handlowe.
- Pracę z nowoczesnymi narzędziami i rozwiązaniami w branży budowlanej.
- Możliwość nawiązywania wartościowych kontaktów biznesowych.
- Pracę w dynamicznym zespole, wspierającym rozwój i realizację celów.