Pracownik ds. weryfikacji jakości usług i stanu infrastruktury pasażerskiej
- wizytowanie stacji i przystanków kolejowych na przydzielonym terenie i ocenianie ich stanu pod kątem czystości, estetyki i funkcjonalności,
- sprawdzanie czy informacja pasażerska (np. tablice, oznaczenia, informacja wyświetlana) jest aktualna, czytelna i zgodna ze standardami,
- tworzenie dokumentacji z inspekcji – głównie zdjęcia i raporty – oraz rekomendowanie działań usprawniających,
- analizowanie danych i informacji o stanie infrastruktury, by planować dalsze działania,
- monitorowanie, czy rekomendacje zostały wdrożone,
- współpraca z innymi zespołami w celu poprawy jakości obsługi pasażerów.
- wykształcenie minimum średnie,
- 2 lata doświadczenia zawodowego,
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność – praca związana z wyjazdami,
- znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywność,
- dobra organizacja pracy,
- odpowiedzialność, dokładność oraz sumienność w działaniu.
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- doświadczenie na stanowisku związanym z branżą kolejową,
- wiedza zawodowa z zakresu transportu kolejowego i infrastruktury kolejowej.
dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport