Pracownik ds. zamówień
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!
Straż Ochrony Kolei poszukuje osób na stanowisko:
- prowadzenie postępowań zakupowych,
- udział w pracach komisji przetargowych,
- opracowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie kompetencji organizacji zakupowej (m.in. SWZ, umowy),
- przygotowywanie protokołów z postępowań oraz materiałów z pracy komisji przetargowych,
- komunikacja z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniach oraz udział w negocjacjach,
- obsługa systemu zakupowego w zakresie prowadzonych postępowań zakupowych.
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, administracja lub logistyka),
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi,
- znajomość prawa zamówień publicznych,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność współpracy,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- dobra organizacja pracy.
- praktyczna znajomość systemów SAP, EOF, Platforma Zakupowa.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5000 - 7000 zł brutto
dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport