Pracownik ds. usług telefonii stacjonarnej i komórkowej
- współpraca z komórkami i jednostkami Spółki w zakresie usług telekomunikacyjnych,
- prowadzenie ewidencji sprzętu i kart SIM, aktywacja, dezaktywacja numerów telefonicznych, zmiana usług,
- bezpośrednia obsługa pracowników Centrali Spółki w zakresie działania usług i sprzętu telekomunikacyjnego,
- współpraca z operatorami usług telekomunikacyjnych,
- monitorowane kosztów usług telekomunikacyjnych oraz analiza i rozliczanie faktur za usługi,
- przygotowanie dokumentacji do postępowań zakupowych.
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne),
- 4 lata doświadczenia zawodowego,
- znajomość pakietu MS Office umożliwiająca samodzielne tworzenie zestawień, raportów, korespondencji i prezentacji,
- podstawowa znajomość zasad działania telefonii komórkowej,
- dobra organizacja pracy,
- odpowiedzialność, dokładność oraz sumienność w działaniu,
- komunikatywność.
- doświadczenie w pracy z usługami telekomunikacyjnymi,
- znajomość systemu SAP w zakresie zarządzania gospodarką materiałową.
dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport