Pracownik działu marketingu
- Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon),
- Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień,
- Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń,
- Wystawianie dokumentów sprzedażowych,
- Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne,
- Komunikatywna znajomość angielskiego pozwalającą na prowadzenie rozmowy i poczty e-mail.
- Dobrej organizacji pracy,
- Umiejętność efektywnej obsługi pakietu MS Office, w tym dobrej znajomości programu Excel,
- Dokładności i systematyczności.
- Komunikatywna znajomość niemieckiego lub francuskiego,
- Doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym.
- Ciekawą pracę w stabilnej międzynarodowej firmie,
- Interesującą pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Szkolenia doskonalące wiedzę i umiejętności w zawodowe,
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności oraz zaangażowania,
- Umowę o pracę.