Pracownik Działu Obsługi Klienta
AYALA S.A. produkuje markowe meble fryzjerskie od ponad dwudziestu lat. Naszymi odbiorcami są klienci z całej Europy i Stanów Zjednoczonych. Kierujemy się zadowoleniem każdego klienta dbając o jakość i styl wykonania naszych produktów.
- Umowa na zastępstwo
- Kompleksowa obsługa klienta;
- Fakturowanie sprzedaży;
- Kontrola wpływu należności;
- Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP;
- Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
- Doświadczenie w obsłudze klienta;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- Wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość i pozytywne nastawienie;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Znajomość obsługi SAP będzie atutem.
- Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
- Przyjazną atmosferę;
- Stałe godziny pracy.