Pracownik Działu Reklamacji

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

SZCZEGÓŁY OFERTY

zachodniopomorskie / Szczecin

Klient portalu Praca.pl

Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi. Wykształcenie wyższe (lub w trakcie...

SZCZEGÓŁY OFERTY

podkarpackie / Jasło

Klient portalu Praca.pl

Data dodania: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Warszawa

Concentrix

Data dodania: dzisiaj