Pracownik obsługi hotelu / Pokojówka
- Utrzymywanie czystości w pokojach gościnnych i przestrzeniach wspólnych hotelu,
- Wymiana pościeli, ręczników oraz uzupełnianie środków higienicznych,
- Mycie i odkurzanie łazienek, podłóg oraz innych powierzchni w pokojach i na korytarzach,
- Sprzątanie pomieszczeń ogólnodostępnych, takich jak lobby, poczekalnia czy toalety,
- Codzienna kontrola stanu czystości i bieżące porządkowanie pomieszczeń wspólnych,
- Obsługa pralni zewnętrznej oraz współpraca z recepcją w zakresie przygotowania pokoi dla gości,
- Zgłaszanie usterek technicznych i braków w wyposażeniu,
- Przestrzeganie zasad BHP oraz wewnętrznych procedur,
- Dbałość o estetykę hotelu oraz życzliwość w kontaktach z gośćmi.
- Gotowość do pracy fizycznej i w systemie zmianowym (w tym weekendy i święta),
- Sumienność, dokładność i zaangażowanie w codzienne obowiązki,
- Wysoka kultura osobista oraz pozytywne nastawienie do gości,
- Dbałość o czystość, porządek i detale w przestrzeniach wspólnych,
- Uczciwość, odpowiedzialność i dyskrecja,
- Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność,
- Podstawowa znajomość języka polskiego (w przypadku cudzoziemców – wystarczająca do zrozumienia poleceń i procedur).
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w hotelu lub obiekcie noclegowym,
- Znajomość zasad higieny (HACCP) oraz środków czystości,
- Znajomość języka angielskiego,
- Referencje od poprzednich pracodawców.